Ulotki dwustronne

Ulotki reklamowe dwustronne są bardzo chętnie wybieraną formą wydruków reklamowych. W porównaniu do ulotek drukowanych jednostronnie posiadają więcej miejsca na umieszczenie ważnych informacji przez co można przewidzieć dodatkowe grafiki czy zdjęcia, lub zamieścić bardziej szczegółowe informacje. Ulotki dwustronne dają więcej możliwości niż drukowane z jednej strony. Dla przykładu jedna strona może być poświęcona głównie na zwrócenie uwagi odbiorcy, zaintrygowanie go. Najczęściej efekt ten można uzyskać poprzez umieszczenie ciekawej grafiki, zdjęcia, krótkiego hasła reklamowego czy nawet pytania do odbiorcy. Druga strona może być wówczas poświęcona na umieszczenie szczegółowych informacji wyjaśniających. 

Ulotki dwustronne - o czym pamiętać?

Wykonując ulotki dwustronne pamiętaj, aby przygotować projekt graficzny na jedną i drugą stronę zadruku. Elementy te powinny być ze sobą spójne, aby tworzyły jedną, estetyczną całość. Aby ulotka była interesująca na pierwszy rzut oka, powinna być kolorowa, posiadać elementy graficzne, wykorzystywać spójne z filozofią i działalnością firmy motywy. Zadbaj także o czytelność ulotki. Zbyt wiele elementów blisko siebie, czy zbyt duża ilość tekstu może spowodować zniechęcenie, czy brak zrozumienia przekazu. Skup się na tym co najważniejsze. Jeśli efektem kolportażu ulotki ma być wizyta odbiorcy w salonie, skup się na ukazaniu głównych usług i produktów, z jakich można skorzystać i lokalizacji salonu. Jeśli sprzedajesz asortyment dla dzieci, na pewno duża i uśmiechnięta twarz dziecka będzie trafnym motywem zwracającym uwagę i już wstępnie informującym o rodzaju asortymentu. 

Wybór ulotki drukowanej dwustronnie nie powoduje zwiększenia ceny w naszej drukarni. Zatem czy wybierzesz ulotki jedno lub dwustronne skorzystasz z dokładnie tego samego cennika. Przejdź do oferty ULOTKI, aby zapoznać się ze szczegółowym cennikiem.