FAQ

Pytania ogólne

Czym zajmuje się drukarnia piga.pl?
Drukarnia piga.pl oferuje druk offsetowy, wielkoformatowy w technologii solwentowej oraz nadruk metodą sitodruku na balonach. Produkty z gamy produktów standardowych znajdą Państwo na stronie głównej drukarni. Proponujemy szeroki asortyment akcydensów, począwszy od plakatów lub ulotek, po produkty bardziej skomplikowane jak kalendarze i katalogi szyte.
Czy mogę zamówić produkt o innych parametrach niż standardowe?
Tak, jeżeli są Państwo zainteresowani wydrukiem spoza systemu, prosimy o kontakt mailowy na adres piga@piga.pl z podaniem dokładych parametrów zamówienia. Poprawnie przygotowane zapytanie pozwoli nam dokonać kalkulacji bez konieczności wymiany dodatkowej korespondencji. Prosimy aby e-mail z zapytaniem zawierał: format, podłoże, formę uszlachetnienia, nakład oraz wszelkie informacje dodatkowe jak: ilość stron, przebieg linii bigowania/perforacji. Obrazu może dopełnić szablon lub wizualizacja produktu.
Nie mam projektu, czy mogę zamówić usługę graficzną?
Tak - prosimy o kontakt mailowy na adres piga@piga.pl - przedstawimy wycenę indywidualną usługi graficznej w oparciu o Państwa oczekiwania. Studio graficzne stworzy unikalny design dla każdego produktu oferowanego w drukarni. Zaproponujemy atrakcyjne ceny już od 60 zł dla wizytówek, 100 zł dla ulotek oraz plakatów. Na życzenie Klienta odpłatnie udostępnimy pliki źródłowe wykonanych projektów. Projekty przedstawiamy jako ciekawą formę wizualizacji graficznej.
Nie wiem czy dane podłoże jest odpowiednie dla mojego zamówienia, co mogę zrobić?
Sugerujemy zamówienie pakietu darmowych próbek produktów - stanowią one przegląd podstawowych gramatur i uszlachetnień podłoży - pomogą dobrać odpowiedni surowiec. Znajdą tam Państwo: różne rodzaje wizytówek, podłoża do ponownego zadruku jak notes i papier firmowy, papier kredowy w postaci ulotek składanych i klasycznych oraz teczkę. Próbki są noname - nieobrandowane logo piga.pl, można pokazywać je Klientom. Dodatkowe produkty na specjalne życzenie. 
Nie jestem grafikiem, nie wiem czy mój projekt jest poprawny.
W razie wątpliwości co do poprawności projektu sugerujemy podesłanie projektu do wstępnej oceny na adres mailowy piga@piga.pl, nasi konsultanci pomogą w jego ocenie i doradzą co trzeba poprawić.  Plik można podesłać do konsultacji przed złożeniem zamówienia lub już po złożeniu - koniecznie podając numer zlecenia w systemie piga.pl. Prosimy pamiętać, że projekty wgrywane bezpośrednio do zamówień podlegają podstawowej weryfikacji tylko pod kątem spadów, marginesów i kolorystyki.
Skąd mam mieć pewność, że mój projekt będzie poprawnie wydrukowany - zgodnie z tym co widzę na monitorze?
Monitory pracuja w środowisku RGB, druk wykonujemy w oparciu o kolorystykę CMYK. Jednym ze sposobów sprawdzenia kolorystyki jest usługa wykonania proofa cyfrowego - symulacji kolorystycznej (tzw. próba koloru). Jest to usługa odpłatna, na życzenie Klienta. Cena w zależności od formatu od 34 do 208 zł brutto.  Proofy wykonujemy we wszystkich formatach A - od A6 do A0, DL oraz B3 do B0. Prosimy pamiętać, że zgodność kolorystyczna proofa i ostatecznego wydruku jest możliwa tylko wtedy gdy pliki są zapisane przy użyciu tego samego profilu.
Prowadzę własną agencję reklamową / drukarnię - czy mogę liczyć na rabat?
Tak, jesteśmy nastawieni na stałą współpracę za pośrednictwem Programu Partnerskiego - po założeniu konta w systemie piga.pl prosimy o udokumentowanie swojej działalności, korzystając z aplikacji lub wysyłając maila na adres drukarni. Proponujemy Państwu startowy, 10% rabat na wszystkie produkty z asortymentu piga.pl
Nie mogę poradzić sobie ze złożeniem zamówienia, potrzebuję pomocy.
Prosimy o kontakt za pośrednictwem czata, mailowo lub telefonicznie. Nasi konsultanci udzielą niezbędnej pomocy przy składaniu zamówienia lub wyborze odpowiedniego produktu. Pomoc można uzyskać w godzinach pracy drukarni - w dni robocze od poniedziałku do piątku, od godziny 7:00 do 17:00.
Gdzie mieści się siedziba drukarni piga.pl?
Adresem korespondencyjnym drukarni piga.pl jest - Drukarnia piga.pl, ul. Przemysłowa 68, 43-100 Tychy. W dni robocze w godzinach od 7 do 17 funkcjonuje infolinia pod numerami - 32 700 37 07 oraz 881 30 40 30. Możliwy jest także kontakt mailowy na adres piga@piga.pl lub pliki@piga.pl oraz rozmowa on-line za pośrednictwem czatu.
Chciałbym porozmawiać o współpracy, do kogo się zgłosić?
Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pisząc bezpośrednio na adres: piga@piga.pl. Informacje można także uzyskać pod numerem telefonu: (32) 700 37 07

Rejestracja i konto w systemie piga.pl

Rejestracja konta
W celu rejestracji konta należy kliknąć napis: "załóż konto", znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Następnie trzeba podać swój adres e-mail i wprowadzić hasło składające się z co najmniej 5 znaków. W kolejnym kroku konieczne jest wybranie profilu klienta i uzupełnienie danych konta. Finalizacja następuje w momencie kliknięcia: "zarejestruj".
Aktywacja konta
Konto w systemie piga.pl nie wymaga potwierdzenia poprzez e-mail. Zamówienia można składać od razu po rejestracji.
Zmiana danych
Aby zmienić swoje dane należy kliknąć w napis: "panel klienta" znajdujący się u góry strony, a następnie spośród 6 wyświetlonych zakładek wybrać: "zmień dane". Po wprowadzeniu nowych danych konieczne jest ich zapisanie.
Zmiana hasła
Aby dokonać zmiany hasła należy kliknąć w napis "panel klienta" znajdujący się u góry strony, a następnie spośród 6 wyświetlonych zakładek wybrać "zmień dane". Aby nowe hasło zostało aktywowane należy je zapisać.
Zmiana domyślnego adresu dostawy
Aby zmienić domyślny adres dostawy należy kliknąć w napis "panel klienta" znajdujący się u góry strony, a następnie spośród 6 wyświetlonych zakładek wybrać "zmień dane". W polu "zmiana danych" konieczne jest odznaczenie opcji "dane do wysyłki takie same". Kolejnym krokiem jest wprowadzenie nowych danych w polu "dane do wysyłki" i zatwierdzenie ich przyciskiem zapisz.
Zmiana nadawcy - wysyłka anonimowa
Po wybraniu produktu i dodaniu go do koszyka, należy przejść do kolejnego kroku, w którym istnieje opcja ustawienia przesyłki kurierskiej anonimowej. Naciśnięcie tej opcji aktywuje dodatkowe pole dotyczące danych nadawcy. Koniecznym jest, aby dokonane zmiany zatwierdzić poprzez kliknięcie napisu: "zmień". Jeżeli dane zostały zmienione poprawnie, powinien zostać wyświetlony komunikat o zapisaniu wprowadzonych danych.
Historia zamówień
Informacje dotyczące historii zamówień znajdują się w panelu klienta w zakładce "zamówienia zakończone".
Ponowienie zamówienia
Aby ponowić zamówienie należy wejść w zakładkę "zamówienia zakończone" znajdującą się w panelu klienta, a następnie kliknąć przycisk "zamów ponownie" przy wybranym produkcie. Skutkiem tego powinno być zamieszczenie produktu w koszyku.
Archiwizacja plików
Infomacje o zamówieniach przechowywane są w systemie piga.pl bezterminowo. Pliki do zamówień, przechowujemy na serwerze 3 miesiące.
Faktury
Informacje dotyczące faktur wraz z możliwością ich pobrania znajdują się w zakładce "moje faktury" w panelu klienta.
Rabat
Informacje dotyczące aktualnie przysługujących Państwu rabatów znajdują się w zakładce "rabat" w panelu klienta.

Zamówienia

Jak mogę złożyć zamówienie? Od czego zacząć?
Na stronie głównej znajda Państwo całą gamę naszych produktów standardowych. Prosimy o wybór interesującego produktu a następnie określenie jego parametrów, kalulator wyświetli cenę dla poszczególnych nakładów. Pozostaje dodać produkt do koszyka.
Czy mogę usunąć produkt z koszyka?
Tak, służy do tego ikonka kosza. W koszyku można także powielać złożone zamówienie. Jest to pomocne, gdy chcą Państwo wydrukować np. wizytówki dla kliku pracowników.
Pomyliłem się przy składaniu zamówienia, czy mogę je anulować?
Tak, jednak tylko w przypadku zamówień oczekujących na realizację - jeżeli zamówienie nie zostało opłacone prosimy o usunięcie zamówienia z poziomu panelu klienta i złożenie nowego o poprawnych parametrach. Jeżeli zamówienie ma już status opłaconego prosimy o kontakt mailowy na adres piga@piga.pl celem anulowania i zwrócenia pieniędzy. W przypadku płatności online może zostać naliczona opłata manipulacyjna w wysokości 35 zł brutto. Zamówienia przekazane do druku nie mogą być anulowane.
Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?
Każdy produkt ma z góry określony czas realizacji - szacowany termin znajdą Państwo na stronie produktu oraz w Panelu Klienta. Produkty o takim samym terminie mogą zostać połączone w jedną paczkę a może się zdarzyć, że tego samego dnia otrzymają Państwo dwie paczki od różnych przewoźników. Produkty wysyłamy od razu po zakończeniu produkcji.
Gdzie znajdę szczegóły mojego zamówienia?
Podgląd zamówień nowych, realizowanych i zakończonych, znajdą Państwo w panelu Klienta.
Nie wiem co dzieje się z moim zamówieniem? Jak sprawdzić etap realizacji zamówienia?
Każda faza realizacji Państwa zamówienia jest na bieżąco aktualizowana. Aktualny etap znajdą Państwo w szczegółach zamówienia. Informację o postępie realizacji począwszy od płatności, weryfikacji, przyjęciu do realizacji, na zakończeniu i wysyłce kończąc, przesyłamy do Państwa drogą mailową na adres e-mail użyty przy rejestracji w systemie piga.pl
Do której godziny mogę przesyłać pliki?
Pliki do zamówień można dogrywać przez całą dobę 24/7. Jednak aby rozpocząć realizację w danym dniu roboczym pliki powinny być wgrane do zamówienia do godziny 14. Jeżeli zamówienie jest opłacone, niezwłocznie przystąpimy do jego realizacji.
Kiedy rozpoczyna się produkcja zamówienia?
Warunkiem przekazania plików do druku, w danym dniu roboczym, jest wgranie poprawnych plików do zamówienia oraz jego opłacenie lub określenie innego sposobu płatności, do godziny 14. Opóźnienie jednej z czynności może skutkować przesunięciem rozpoczęcia produkcji na kolejny dzień roboczym.
Jaki jest koszt nadania paczki?
Wysyłka kurierska nie powiększa ceny zamówienia, transport na terenie Polski jest wkalkulowany w koszt produkcji. Na Państwa życzenie odpłatnie dostarczymy paczkę poza granicę kraju. Koszt jest ustalany indywidualnie i zależy od gabarytów i ilości paczek oraz kraju docelowego.
Czy mogę wysłać zamówienie za granicę?
Tak, jest to usługa dodatkowo płatna w zależności od miejsca dostarczenia i gabarytów paczki. Prosimy o kontakt w tej sprawie na adres mailowy piga@piga.pl.
Czy mogę podzielić zamówienie na mniejsze paczki i wysłać na różne adresy?
Tak, jest to możliwe, usługa konfekcjonowania jest odpłatna. Koszt każdej dodatkowej paczki to 16 zł brutto. Prosimy o kontakt mailowy na adres piga@piga.pl z podaniem adresów dostawy.
Nie mogę czekać do poniedziałku, czy mogę zamówić usługę dostarczenia paczki na sobotę?
Tak, jeżeli tylko firma kurierska podejmie się dostarczenia paczki pod wskazany adres, doliczymy do zamówienia 43,05 zł brutto (35 zł netto). Prosimy o kontakt mailowy na  piga@piga.pl.
Chciałbym odebrać paczkę osobiście i zapłacić gotówką, czy jest taka możliwość?
Oczywiście, prosimy o zaznaczenie odpowiedniego sposobu odbioru w zamówieniu. Paczki można odbierać w naszym BOK na ulicy Przemysłowej 68 w Tychach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17. Paczki są do odbioru w dniu kolejnym po zakończeniu produkcji w godzinach wczesnego popołudnia. Prosimy czekać na informację mailową o zakończeniu produkcji.
Chciałbym odebrać paczkę prosto z produkcji, czy jest taka możliwość?
Hala produkcyjna nie jest przystosowana do wydawania zamówień - paczki wydajemy z naszego BOK w Tychach na ul. Przemysłowej 68.
Z jakimi firmami współpracuje piga.pl?
Paczki dostarczamy za pośrenictwem przewoźników GLS oraz DPD. Może się jednak zdarzyć, że w wyjątkowej sytuacji paczkę dostarczy inna firma kurierska.
Czy mogę nadać paczkę z moim adresem jako nadawcy tzw. no name?
Tak, oferujemy bezpłatną usługę dostarczenia paczki w imieniu klienta, anonimową. Jest to usługa bezpłatna - prosimy o zaznaczenie takiej opcji podczas składania zamówienia.
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Jest kilka sposobów - płatność online, automatycznie poprzez panel strony piga.pl lub bezpośrednio na nasze konto firmowe. Informacje na ten temat znajdą Państwo w regulaminie.
Czy mogę opłacić zamówienie w oparciu o fakturę odroczoną?
Jeżeli prowadzą Państwo działalność oświatową, jako placówka Administracji Publicznej lub urząd, oferujemy możliwość płatności na podstawie faktury VAT w terminie 7 dni. Prosimy o kontakt mailowy na adres piga@piga.pl.

Reklamacja

Moje zamówienie nie zostało wydrukowane prawidłowo, co mam zrobić?
Prosimy o kontakt mailowy ze zgłoszeniem reklamacyjnym na adres reklamacje@piga.pl - konieczne jest opisanie wady, jakiego nakładu dotyczy oraz załączenie zdjęć. Czas rozpatrzenia to 7 dni roboczych. Prosimy także o zaznaczenie Państwa oczekiwań odnośnie rekompensaty.
Ile czasu potrwa rozpatrzenie reklamacji?
Regulaminowy czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie reklamacji wynosi 7 dni roboczych. Dołożymy jednak wszelkich starań aby udzielić Państwu odpowiedzi i przedstawienie rozwiązania w jak najszybszym możliwym okresie czasu.

Pliki do druku

Jak przygotować projekt?
Dla każdego wybranego produktu możliwe jest pobranie makiety, której zadaniem jest ułatwienie przygotowania poprawnego projektu. Do wyboru udostępniamy pliki zapisane w formacie PSD, Ai, PDF, CDR wraz z plikiem instruktażowym w formacie JPG. Prosimy o odznaczenie makietki przy zapisie do druku. Więcej szczegółów znajdą Państwo w naszym poradniku przygotowania plików.
W jakim formacie przesłać plik do druku?
Akceptujemy pliki w formacie PDF, TIF lub JPG.
Dlaczego kolor CMYK?
Technologia druku offsetowego wykorzystuje cztery składowe koloru tzw. CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, blacK). W tej przestrzeni kolorystycznej należy przygotować plik pod druk offsetowy. Zapisanie pliku w innym trybie kolorystycznym spowoduje niezgodność kolorystyki na wydruku.
Jaką przyjąć rozdzielczość w pliku do druku?
Pliki pod druk offsetowy należy przygotować w rozdzielczości 300 -350 DPI (ilość pixeli na cal). Dla plików przygotowanych pod druk solwentowy (roll up, baner) można przyjąć od 150 DPI lub mniej, w zależności od wymiaru.
W jaki sposób sprawdzane są pliki?
Każdy dograny plik do zamówienia przejdzie podstawową weryfikację. Sprawdzimy pliki pod kątem formatu pliku, spadów, rozdzielczości i kolorystyki. Każda nasza uwaga do projektu będzie wysyłana bezpośrednio na e-mail użyty przy rejestracji w systemie piga.pl. Uczulamy na monitorowanie skrzynki spam.
Jak mogę przesłać plik do druku?
Pliki do druku należy wgrać do złożonego zamówienia w panelu klienta. W razie problemów można dosłać plik mailowo z podaniem numeru zamówienia na adres pliki@piga.pl. Ważne - koniecznie prosimy o podsyłanie każdorazowo wszystkich stron do druku aby uniknąć błędów.
Jak oznaczyć kolejność stron w projekcie?
W przypadku projektów zawierających kilka stron, stronę pierwszą traktuje się zawsze jako stronę zewnętrzną - ma to istotne znaczenie przy ulotkach składanych oraz stronach wnętrza katalogów. Prosimy o sprawdzanie kolejności stron, nie zawsze projekt jednoznacznie pozwala rozpoznać zamierzenie Klienta. Reklamacje odnośnie błędnej kolejności nadruku nie będą rozpatrywane, jeżeli nastąpi to z winy błędnego przygotowania projektu.
Jaka jest kolorystyka nadruku na balonach?
Nadruk na balonach wykonujemy w technologii sitodruku przy użyciu kolorów PANTONE, są to kolory dodatkowe. Ilość kolorów Pantone na wydruku można określić w parametrach podczas składania zamówienia.

Najczęstsze powody odrzucenia pliku do druku

Brak spadów i maginesu do druku.
Plik przygotowany pod druk offsetowy powinien posiadać spad, czyli dodatkowy obszar wokół formatu netto, zwykle przyjmuje się 2-3 mm, w zależności od produktu. Na dodany obszar brutto należy przeciągnąć grafikę. (zobrazowanie na pliku). Ważne elementy graficzne (teksty, logotypy) nie mogą znajdować się po za obszarem marginesu wewnętrznego, czyli 3-5 mm od linii cięcia. W innym wypadku, elementy te zostaną przycięte po przez wykrojnik - błąd krojenia wynosi 2 mm.
Niezgodność kolorystyczna.
Pliki zapisane w trybie RGB jest nie zgodny z technologią druku offsetowego, w tej przestrzeni pracują monitory i inne urządzenia cyfrowe. Plik do druku należy przygotować w przestrzeni kolorystycznej CMYK bez dołączonych profili ICC. Za błędny kolor w druku offsetowym i solwentowym uznaje się także kolor Pantone - kolor dodatkowy.
Błędna kolorystyka czarnych czcionek.
Przygotowując plik pod druk offsetowy, dla czarnych/szarych czcionek, należy przyjąć składowe z jednego koloru, czyli 100% K, analogicznie dla szarych czcionek - kanał K o mniejszym nasyceniu. Ma to za zadanie uniknąć błędu pasowania podczas druku, czyli przesunięciu się jednego koloru względem innych. Zasadę tę stosuje się także dla wszelkich cienkich elementów projektu.
Czcionki nie są zamienione na krzywe.
Teksty w wyeksportowanych plikach PDF należy zamienić na krzywe, wówczas nie będą one możliwe do edycji. Proces ten, ma na celu uniknięcie automatycznej zamiany fontu lub znikania niektórych elementów tekstowych.
Grafika wektorowa - przygotowanie pod sitodruk.
Pliki do zamówień na balony zapisane w grafice rastrowej typu JPG lub TIF nie będą akceptowane z powodu braku możliwości przeniesienia grafiki pod matryce sitodruku. Projekt pod sitodruk należy przygotować w formie wektorowej tzw. krzywych. Plik ten, po przekształceniu (skalowaniu) nie traci na jakości.

Produkty/Technologia

Rodzaje podłoży.
Papier typu offset jest papierem przeznaczonym do ponownego zadruku, stosujemy go głównie przy produktach przeznaczonych do ponownego zadruku np. papier firmowy, notes. Papier kredowy jest papierem powlekanym przeznaczonym do produktów z rodzaju ulotek, plakatów, katalogów. Inne podłoże stosujemy przy nadruku wielkoformatowym - dla plakatów - papier powlekany satyna 200g. Podłożem dla roll-upów jest nieprzepuszczający światło winylowy blockout 440g a dla banerów odporny na rozdarcia frontlight 510g.
Kolorystyka.
Kolorystyka 4/0 oznacza nadruk jednostronny w pełnym kolorze CMYK. Kolorystyka 4/4 oznacza nadruk dwustronny w pełnym kolorze CMYK. Parametr 1/0 i 1/1 w przypadku uszlachetnienia odnosi się do jedno lub dwustronnego pokrycia produktu folią lub lakierem UV.
Gramatura papieru.
Gramatura papieru oznacza masę wyrażoną w gramach przypadającą na metr kwadratowy. W bezpośredni sposób wpływa na grubość, sztywność i przezroczystość papieru. Papier o niskiej gramaturze przeznaczony jest głównie dla ulotek i plakatów, o wysokiej dla folderów, teczek i wizytówek. Na odczucie grubości papieru wpływa także uszlachetnienie, kierunek włókna oraz ułożenie prac na arkuszach.
Uszlachetnienie.
W zależności od rodzaju oraz gramatury papieru, podłoże może być dodatkowo uszlachetnione. W przypadku papieru typu offset nie stosuje się dodatkowych uszlachetnień, cienki papier kredowy uszlachetniony jest lakierem offsetowym, wyższe gramatury lakierem dyspersyjnym. Lakier UV stosowany jest głównie wybiórczo w celu podkreślenia niektórych elementów projektu. Innym sposobem jest foliowanie czyli pokrycie jednej lub dwóch stron produktu cienką folią - do wyboru błysk, mat lub soft touch.
Podstawowe formaty.
Drukujemy w formatach standardowych. Na Państwa specjalne życzenie, do formatów pośrednich, dotniemy produkty nieskomplikowane jak - plakaty, ulotki. Pozostałe produkty podlegają wycenie indywidualnej.

Regulaminy promocji

REGULAMIN OFERTY WYBORY 2019
  REGULAMIN OFERTY WYBORY 2019   1. Oferta powstała w ramach działalności Spółki Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach w związku z wyborami samorządowymi 13.10.2019r.   2. Oferta polega na zwrocie klientowi 10% wartości złożonego zamówienia, po jego ówczesnym przyjęciu i zaakceptowaniu przez pracowników Drukarni Piga.pl. 3. Oferta dotyczy zamówień wydruku materiałów wyborczych, złożonych zarówno poprzez stronę Piga.pl, jak i mailowo. Obowiązuje w ramach czasowych 26.08.2019r. – 6.10.2019r. 4. Z Oferty wyłączeni są klienci, którzy posiadają już aktywny rabat systemowy 12% i wyższy. 5. Rabaty w ramach Oferty nie łączą się i nie sumują z innymi. 6. Wszelkie zastrzeżenia i reklamacje można wnosić do organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres piga@piga.pl. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni. 7. Uczestnicy promocji wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych na potrzeby zamówień. 8. Skorzystanie z Oferty oznacza akceptację niniejszego regulaminu bez wyjątków. 9. Drukarnia Piga.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
REGULAMIN OFERTY CZARNY PIĄTEK
  REGULAMIN OFERTY CZARNY PIĄTEK   1. Oferta powstała w ramach działalności Spółki Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach.   2. Oferta polega na obniżeniu wartości zamówienia klienta o dodatkowe 20% przy użyciu kodu rabatowego. Dotyczy tylko produktów z kategorii NAKLEJKI. 3. Oferta obowiązuje w ramach czasowych 29.11.2019r – 2.12.2019r. 5. Wszelkie zastrzeżenia i reklamacje można wnosić do organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres piga@piga.pl. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni. 6. Uczestnicy promocji wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych na potrzeby zamówień. 7. Nasza Polityka Prywatności dostępna jest TUTAJ (pkt. 7) 8. Skorzystanie z Oferty oznacza akceptację niniejszego regulaminu bez wyjątków. 9. Drukarnia Piga.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie
REGULAMIN OFERTY -25% WIOSNA 2020
REGULAMIN OFERTY -25% WIOSNA 2020   1. Oferta powstała w ramach działalności Spółki Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach 8.04.2020r. 2. Oferta polega na obniżeniu wartości koszyka o 25% dla kazdego zamówienia złożonego na stronie piga.pl. 3. Oferta dotyczy całego asortymentu, zamówień złożonych wyłącznie z apośrednictwem konta klienta na stronie piga.pl. Obowiązuje w ramach czasowych 7.04.2020r. do odwołania przez organizatora. 4. Z Oferty wyłączeni są klienci, którzy nie posiadają konta na piga.pl, składający zamowienia mailowo. 5. Rabaty w ramach Oferty nie łączą się i nie sumują z innymi. 6. Wszelkie zastrzeżenia i reklamacje można wnosić do organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres piga@piga.pl. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni. 7. Uczestnicy promocji wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych na potrzeby zamówień. 8. Skorzystanie z Oferty oznacza akceptację niniejszego regulaminu bez wyjątków. 9. Drukarnia Piga.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.