Teczki z logo

Teczki z logo to trend, który od dawna zagościł wśród dobrych obyczajów reklamowych i ma się całkiem dobrze. W jaki sposób wyeksponować logo tak, by nie było zbyt nachalne, a jednocześnie zwracało uwagę?

Po pierwsze, zachowaj umiar

Dobrze wkomponowane logo, to połowa dobrego projektu graficznego teczki z nadrukiem. Logo nie może być ani za duże, ani za małe, powinno też znajdować się w widocznym miejscu, ale nie kosztem innych informacji. Najlepiej umieścić je w obszarze pola widzenia, ale tak, by nie dominowało nad całością kompozycji.

Jak dobrze dopasować kolory logo?

Logotyp oraz informacje kontaktowe muszą być przede wszystkim czytelne. Jeśli projekt graficzny korzysta z kilku kolorów, dobrze jest by logo nie zlewało się z tłem. Najczęściej stosuje się wtedy lakier UV i kolor czarny lub biały. Jeśli tło teczki jest jednolite, z kolorami logotypu można poszaleć. Teczki z logo powinny być atrakcyjne i przyjemne dla oka. W Drukarni Piga zamówisz teczki ofertówki w formacie A4 z uszlachetnieniem lub bez, z możliwością zastosowania efektu soft-touch i lakieru UV.