Kalendarze dla firm

Tradycyjne papierowe kalendarze nie tracą swojej popularności, mimo nowoczesnych rozwiązań, jakimi są między innymi terminarze w smartfonach. Z tego powodu kalendarz jako gadżet reklamowy jest idealną metodą budowania świadomości Twojej marki. Kalendarze dla firm to również świetne rozwiązanie, jeżeli chcesz pomóc uporządkować zadania i czas poświęcony w pracy sobie oraz swoim pracownikom. Warto jeszcze przed końcem roku zaopatrzyć firmę w kalendarz na rok 2021. Znajdziesz w nim między innymi najważniejsze święta, logo marki oraz graficzne dodatki takie jak zdjęcia.

Kalendarze jako gadżet reklamowy dla firm

Kalendarze drukowane to nie tylko miejsce do zapisywania i kontrolowania ważnych wydarzeń i terminów. Zawierają przede wszystkim logo firmy, z którym klient, który otrzyma taki kalendarz będzie miał styczność za każdym razem, kiedy będzie chciał sprawdzić swój harmonogram. Z tego powodu kalendarz będzie dla przedsiębiorstwa skuteczną reklamą na cały rok. Kalendarz firmowy możesz podarować także swoim pracownikom - będzie on wówczas reklamą nie tylko w miejscu pracy, biurze, ale też poza nią. Kalendarz handlowy nie musi być nudny i ponury. Zależnie od branży, w jakiej działa Twoja firma, będzie on wyróżniał się koncepcją graficzną. W każdym przypadku, niezależnie od obszaru działalności firmy, można stworzyć z niego atrakcyjny gadżet.

Dostępne warianty kalendarzy firmowych

Jaki terminarz będzie odpowiedni dla Twojej firmy? Liczba wariantów kalendarzy do druku daje duże możliwości. Biorąc pod uwagę okres, który ma obejmować, możesz wybrać kalendarz miesięczny lub tygodniowy. Kalendarze dzielimy też ze względu na ich formę. Możesz wybrać poręczne kalendarze listwowane i biurkowe; atrakcyjne wizualnie i praktyczne kalendarze spiralowane oraz spersonalizowane kalendarze trójdzielne i jednodzielne z dowolnym zdjęciem w tle. W ofercie znajdziecie też kalendarze różnej wielkości. Dostępne uszlachetnienia to folia błyszcząca i lakier UV. Wszystko zależy od funkcji jaką ma pełnić i jego zastosowania. W zależności od wybranych opcji oraz nakładu, ceny netto zaczynają się już od około 1 zł za sztukę (na przykład przy zakupie 2000 sztuk kalendarzy biurkowych). Taka cena za całoroczną reklamę to zdecydowanie dobra inwestycja, szczególnie w połączeniu z innymi formami reklamy i promocji firmy. Połączenie ze sobą tych form pozwoli osiągnąć najlepsze rezultaty.