Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

Najczęściej zadawane pytania

Jak przygotować projekt?

Dla każdego wybranego produktu możliwe jest pobranie makiety, której zadaniem jest ułatwienie przygotowania poprawnego projektu. Do wyboru udostępniamy pliki zapisane w formacie PSD, Ai, PDF, CDR wraz z plikiem instruktażowym w formacie JPG. Prosimy o odznaczenie makietki przy zapisie do druku. Więcej szczegółów znajdą Państwo w naszym poradniku przygotowania plików.

Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?

Każdy produkt ma z góry określony czas realizacji - szacowany termin znajdą Państwo na stronie produktu, w zakładce "terminy realizacji" oraz w Panelu Klienta. Produkty o takim samym terminie mogą zostać połączone w jedną paczkę, a może się zdarzyć, że tego samego dnia otrzymają Państwo dwie paczki od różnych przewoźników. Produkty wysyłamy od razu po zakończeniu produkcji.

Czy mogę odebrać paczkę szybciej, z produkcji?

Niestety nie. Odbiór zamówienia możliwy jest tylko z BOK, w Tychach. Odbiór osobisty nie przyspiesza czasu realizacji zamówienia.

Czy mogę nadać paczkę z moim adresem jako nadawcy tzw. no-name?

Jak najbardziej. W tym celu należy złożyć zamówienie poprzez sklep piga.pl, zaznaczając w formularzu odpowiednie dane nadawcy i odbiorcy paczki. Wpisane dane należy zatwierdzić odpowiednim przyciskiem.

Do której godziny mogę przesłać plik?

Pliki do zamówień można dogrywać przez całą dobę 24/7. Jednak aby rozpocząć realizację w danym dniu roboczym, pliki powinny być wgrane do zamówienia, do godziny 14.


Poznaj opinie naszych klientów

Jesteśmy zobowiązani do udzielenia informacji, że nasza obsługa klienta jest dobra, ponieważ chcemy żeby nas lubiono i szanowano. Z drugiej strony kto powiedziałby, że obsługa klienta to katastrofa? Prezentujemy tutaj kilka cytatów, więc nie musisz nam wierzyć na słowo. Możesz również zobaczyć wszystkie opinie tutaj.

Obietnica piga.pl

Twoje zamówienie wydrukujemy na nowoczesnych maszynach do druku offsetowego lub na ploterach solwentowych także z wykorzystaniem bieli kryjącej i podkładowej. Otrzymujesz od nas obietnicę:

  • codziennej kalibracji koloru
  • 99,5% dostaw na czas
  • pełnej ochrony online
  • całkowitej satysfakcji

Dalej potrzebujesz pomocy?

  • piga@piga.pl
    pliki@piga.pl

  • idealny w kwestiach technicznych i księgowych

  • odpowiedni w przypadku problemów z przygotowaniem do druku i zamówień/reklamacji

  • w przypadku kalkulacji produktów niewycenionych w systemie

  • chat

  • idealny dla wsparcia zamówienia i szybkich pytań

  • szczególnie pomocny w przypadku problemów w trakcie tworzenia projektu/składania zamówienia

  • odpowiedni do kontaktu w sprawie stanu zamówienia

  • Telefon
    32 700 37 07

  • idealny do szybkich pytań dotyczących produktów i czasu realizacji

  • odpowiedni w celu uzyskania informacji o etapie produkcji zamówienia

  • nie nadaje się do rozwiązywania problemów technicznych i składania reklamacji

czekamy na Ciebie od poniedziałku do piątku w godz 7:00 - 17:00