Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

Firmowe wizytowki skladane

Zamawiając wizytówki, sam decydujesz czy wybrać wizytówki dwustronne, czy jednostronne. Wybór ten nie jest wcale oczywisty i może przysporzyć kłopotu. Okazuje się, że podobny dylemat ma wielu Klientów. Wszystko zależy od tego, co za pośrednictwem prostokątnego kartonika chcesz przekazać obecnym i potencjalnym klientom. Jest to kwestia całkowicie indywidualna. O wiele łatwiej usystematyzować to, co może znaleźć się na drugiej stronie wizytówki, a co nie powinno tam trafiać. Dość częstym błędem jest mylenie wizytówki z ulotką reklamową. W złym guście będzie z pewnością wizytówka przepełniona informacjami o firmie lub jej ofercie. W przypadku niewielkiego rozmiaru kartonika są to wiadomości zupełnie zbędne. Nadmiar treści na tak małej powierzchni prezentuje się zazwyczaj niekorzystnie i sprawia, że jest ona nieczytelna i mecząca dla oczu. Taki produkt z góry skazany jest krótki żywot i prawdopodobnie wyląduje w koszu na śmieci. Drugą stronę da się wykorzystać w sposób bardziej przemyślany i użyteczny.

Tylna strona wizytówki to idealne miejsce na umieszczenie logo firmy oraz sloganu reklamowego. Często pojawiają się tam także tak zwane QR kody z niezbędnymi danymi teleadresowymi oraz kalendarzyki na bieżący rok. Wizytówki firmowe mogą zostać wzbogacone o krótki opis działalności lub oferty firmy. Kilka linijek tekstu pisanych czytelną czcionką to absolutne maksimum. Popularnym i dość bezpiecznym rozwiązaniem jest wykorzystanie awersu wizytówki po prostu w celach dekoracyjnych. W tym miejscu projektant może się nieco bardziej wykazać i nadać wizytówce nieszablonowego wyglądu. Jeżeli nie masz pomysłu na swoją wizytówkę, nasi graficy z chęcią pomogą Ci stworzyć coś wyjątkowego

Jeżeli z kolei masz potrzebę przekazania większej ilości informacji za pośrednictwem wizytówki lub po prostu chcesz się wyróżnić i zaprezentować w oryginalny sposób, możesz sięgnąć po nasze wizytówki składane. W ten sposób otrzymasz dwa razy więcej miejsca do dyspozycji i nie będziesz musiał ograniczać przekazu, tak jak w przypadku klasycznych kartoników. Dokonując wyboru, zawsze weź pod uwagę fakt, że Twoja wizytówka musi rywalizować każdego dnia o uwagę potencjalnego Klienta. Powinna więc przyciągać wzrok i zapadać głęboko w pamięć. Wiemy, jak tego dokonać.

JEŻELI NADAL MASZ PYTANIA ZADZWOŃ/NAPISZ DO NAS!

(32) 700 37 07 piga@piga.pl pliki@piga.pl